Pari vuotta toimineessa Start Upissa olisi osaavalle myyjälle referenssin paikka: kuinka saada asiakkaat ostamaan toimivaa palvelua tuntemattomalta alkuvaiheessa olevalta B2B yritykseltä, joka kasvattaa asiakkaan liiketoiminnan voittoa kehittämällä henkilöstön sisäistä työmotivaatiota.
Markkinointipalvelun tarjoajia parveilee ympärillämme, mutta ei yhtään sellaista, joka uskoisi omiin kykyihinsä sen verran, että uskaltaisi tehdä puhtaasti provisiopalkalla. Olen luvannut ensimmäisistä kaupoista jopa 50% myyntiprovision, mutta ei. Tuohta pitää löydä kouraan riippumatta tuloksista! Eihän tämä näin voi mennä.
Vertailun vuoksi kerrottakoon, että teen itse mielelläni muutaman kerran esimerkiksi business coachingia veloituksetta, mikäli saan onnistuessani laskutettavaa työtä. Minun tapauksessa on vielä niin, että onnistumisen punnitsee asiakas täysin subjektiivisesti. Sinun tapauksessa onnistuminen olisi helpommin määriteltävä, objektiivisesti arvioitava ja konkreettinen asia: uusi asiakas.
Luotatko oman palvelusi toimivuuteen? Tämä ei ole vellihousujen hommaa, asiansa osaavalle markkinointi/myyntihenkilölle töitä kyllä on. Ota yhteyttä!