Etsimme uutta toiminnanohjausjärjestelmää. Järjestelmän tulisi toimia siten että asiakas tilaukset kotisivuilta menisivät suoraan tänne. Mikäli asiakas tekee uuden tilauksen, siirtyy uusi tilaus vanhan asiakkuuden alle. Tärkeää olisi että tilauksen posti tarrat pystyttäisiin suoraan tulostamaan täältä (postin ja dymon rajapinnankauta). Kun postin tarra on tulostettu tulisi asiakkaalle lähteä automaattinen viesti että paketti on lähtenyt. Asiakkaalle suoritetut maksut tulisi myös jäädä talteen järjestelmään. Myös mahdollinen asiakas tilin luonti josta asiakas pääsee tarkistamaan myöhemminkin maksetut summat (tämä optio).
Nykyinen ongelma on että joudutaan käyttää eri järjestelmiä ja liittämään asiakastietoja lähetysten tulostamista varten.
Turvapaketti lähtee asiakkaalle kirjepostina ja palautuu asiakkaalta vakuutettuna turvapakettina.
Myös asiakasrekisteriin tulisi saada kaikki tilaukset yhden asiakkuuden alle ja tiedot aikaisemmista lähetyksistä. Nyt asiakkaan kaikki tilaukset haetaan erikseen.
Aikataulu olisi alustavasti elo-marraskuu mutta on neuvoteltavissa.