Kotisivujen tarkoitus on informatiivinen ja jäseniä palveleva. Kysymyksessä on työosuuskunta, jossa jäsenet ovat kehäkolmosen ulkopuolelta. Status yhteiskuntavastuu ja sosiaalinen. Jäsenillä on sähköisen palvelun myötä mahdollista laskuttaa kauttamme työsuoritukset toimeksiantajaltaan.
Arvioitu sivumäärä 4-5 (tehdään mahdollisimman yksinkertainen ja käyttäjäystävällinen info)
Kirjautuminen järjestelmän palveluun signom palvelun avulla (ensirekisteröityminen edellyttää kuitenkin ensin pankkitunnuksia). Ao. pääsee sitten työntekijä tekemään yksinkertaista laskua, joka saapuu ensin osk. hyväksyttäväksi ja edelleen lähetettäväksi.
Yksi sivuista on työnantajalle- (yksityiset ja yritykset) muuttosiivoukset- avautuu valikko , mitä tilataan- hinta-arvio. Tilaus siirtyy kalenteriin (esim. outlook) näkyy osk. päässä ja tilausvahvistus menee samalla asiakkaan sähköpostiin.
Puhelinvarauksia varten osk. tulisi olla mahdollisuus lisätä kalenteriin aikoja- jotka näkyvät sitten harmaalla kentällä ja varattuina nettivaraajalla.
Lisänä chat/asiakaspalvelija lokero etusivulla. Twitter. Lisäksi yhteydenottopyyntö palkki, yrityksen puhelinumero. Yrityksen sijainnissa karttalinkitys.
Kotisivujen yleisilme raikas ja nuorekas väri tyyliin google, trivago. Osuuskunnan jäseniä henkilökohtaiset avustajat, ohjaajat etc. joilla ei ole aikaa värkätä ja lukea pitkiä ja monimutkaisia selitteliviä tekstirimpsuja.