Yritys on innovatiivinen uuden ajan rakennuselementtien tuottaja ja uudenlaisen urbaanin ruuantuotannon ja asumisen mahdollistaja. Kestävä kehitys ja kiertotalous on korostunut niin ratkaisuissamme kuin arvoissamme. Aalto yliopiston hankkeesta ponnistanut, jossa keksijämme ideaa jatkojalostettiin…Yritys on vuoden vanha, mutta aloittaa aktiivisen liiketoiminansa vasta nyt. Heti alusta tavoittelemme kansainvälisiä markkinoita aloittaen Pohjois-Euroopasta, mutta fokus on heti globaali. Ratkaisu on ainutlaatuinen yhdistelmä puurakennetta ja tyhjiökuivatusmentelmää. Elementit ovat poikkeuksellisen kestäviä, pitkäikäisiä, modulaarisia mutta myös tekniseltä ratkaisultaan älykkäitä ja mahdollistavat aktiivisen kosteuden poistamisen niistä käytön aikana... joka on ainutlaatuista. Aloitamme uuden sukupolven kaupunkiviljelylaitoksista mutta tavoitteemme on laajentaa asuin- ja julkiseen rakentamiseen. Eli liiketoiminta-aloina kestävän kehityksen rakentaminen, energiatehokkuus ja ratkaisut, kaupunkiviljely ja yhteisöllisyys. Tavoitteemme on muuttaa toimialaamme ja maailmaa kestävämmän kehityksen mukaiseksi - emme voi tehdä sitä yksin. Keskeinen osa on yhteisö- ihmiset - niin strategiset kumppanit kuin asiakkaat ja muut sidosryhmät. Yritykset eivät muuta maailmaa - ihmiset muuttavat.... tällä hetkellä käytämme StartUp ilmettä, tavoite on innovatiivisuutta ja ratkaisujamme korostava visuaalinen ilme. Käytämme nyt mm. Elements for Sustainable Future slogania. Tarve on siis logolle, joka näkyy niin sähköisissä kanavissa kuin käyntikorteissa ja presentaatioissa. Markkina on vahvasti B2B. Kohderyhmä on ammattilaisia, arkkitehteja, rakennusyrityksiä, ammattimaisia viljelijöitä mutta myös uusia puoliammattilaisia kaupunkiviljelijöitä sekä taloyhtiöiden asukkaita, joiden yhteyteen tehdään vuoden ympäri toimivia uuden sukupolven energiatehokkaita vertikaaliviljelylaitoksia elementeistämme. Myös kestävän kehityksen rakentamisen tarvitsijoita laajemmin. Tavoittelemme siis ensisijaisesti ammattilaisia mutta myöhemmin myös esim. yhteisöllisesti asukkaita ja esim. osuustoiminnallisia yhteisviljelijöitä urbaanissa ympäristössä. Logossa voisivat korostua elementit liiketoiminnan aloista, innovatiivisuus, kestävän kehityksen arvostaminen, energiatehokkuus ja yhteisöllisyys. Muotokieleltään moderni ja suoraviivainen. Puu materiaalina voi tulla esiin. Tyhjiöeristämisen teknologiaa lienee vaikea visuaalisesti kuvata. Kaupunkiviljely eli seuraavan sukupolven plant factoryt korostuu tarjonnassamme – sekin voi tulla esille. Nettisivut ovat myös työn alla. Domain on (osoite lisätiedoissa)