8443 alan yritystä valmiina töihin
Kotisivut, verkkokaupat, logon suunnittelu ja paljon muuta...

Kanavana

Kanavana

Kokenut verkkosuunnittelija ja sisällöntuottaja, jolla on vahva osaaminen UI/UX-suunnittelusta ja verkkosivustojen kehittämisestä.

WordPress Adobe Creative Cloud HTML5 CSS3 PHP jQuery chatGPT Adobe Firefly SEO Copywriting

Y-tunnus: 1788559-7

Kotisivu: kanavana.fi


Ydinosaaminen

UI/UX-suunnittelu = Intuitiivisten käyttöliittymien ja käyttäjäystävällisten kokemusten suunnittelu.

Verkkosivustojen kehitys = Kokemus useista CMS-alustoista, kuten WordPress ja IBM WebSphere.

Sisällöntuotanto ja copywriting = Tekstien ja visuaalisten sisältöjen luominen markkinointiin ja verkkosivustoille.

Brändäys ja visuaalinen suunnittelu = Logojen, väripalettien ja yhtenäisen brändi-ilmeen suunnittelu.

Graafinen suunnittelu = Adobe Creative Cloudin hallinta (Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere Pro).

SEO-optimointi = Hakukoneystävällisten sisältöjen ja sivustojen suunnittelu.

Projektinhallinta = Kokemus monimutkaisten projektien johtamisesta ja aikatauluttamisesta.

Käyttöohjeiden ja koulutusmateriaalien luominen = Loppukäyttäjien opastaminen järjestelmien ja työkalujen käyttöön.

Tekoälypohjaiset ratkaisut = Tekoälyn hyödyntäminen käytännön työkaluissa, kuten mentori.kanavana.fi.

Verkkokaupan kehitys = Kokemus WooCommercen ja muiden verkkokauppa-alustojen toteutuksesta.

Koodausosaaminen = HTML, CSS ja perustason PHP-koodauksen hallinta.

Käyttäjätarpeiden analysointi = Asiakaslähtöisten ratkaisujen suunnittelu ja toteutus.

Digitaalinen markkinointi = Kampanjasuunnittelu, sosiaalisen median markkinointi ja tulosten analysointi.

Käytettävyyden ja saavutettavuuden parantaminen = Ratkaisujen suunnittelu, jotka huomioivat erilaiset käyttäjäryhmät.

Verkkosovellusten kehitys = Modulaaristen ja skaalautuvien verkkosovellusten toteutus.

Freelance-yhteistyömallit = Joustavat ja asiakaslähtöiset toimintatavat yhteistyössä.

Visuaalisen ilmeen konseptointi = Konseptien luominen, jotka tukevat asiakkaan liiketoimintaa.

Markkinointiviestinnän suunnittelu = Viestien hienosäätö pk-yrityksille ja suuremmille organisaatioille.

Analytiikka ja datan hyödyntäminen = Google Analyticsin ja muiden työkalujen käyttö liiketoimintatiedon keräämiseen.

Innovatiivisuus ja ongelmanratkaisukyky = Uusien ja luovien ratkaisujen kehittäminen asiakkaiden tarpeisiin.


Kiinnostuitko tämän yrityksen palveluista?
Jätä tarjouspyyntö - Tavoitat kerralla useamman samankaltaisen yrityksen.