Verkkokauppa-alustat
Verkkokauppa-alustat on helppo kilpailuttaa Nerot.fi-palvelussa. Jätä tarjouspyyntö, välitämme sen ilmaiseksi yli 8000 kotimaiselle mainostoimistolle ja freelancerille. Vastaanota tarjouksia ja valitse sopivin.

1. Jätä tarjouspyyntö
Helppokäyttöinen lomake auttaa projektin määrittelyssä.
2. Vastaanota tarjouksia
Palvelun ammattilaiset ottavat yhteyttä ja tekevät tarjouksia.
3. Valitse sopivin tekijä
Tutustu tarjouksiin ja tekijöihin, valitse sopivin ja projekti voi alkaa.
Verkkokauppa-alusta vai verkkokauppaohjelmisto
Verkkokauppa-alusta eli verkkokauppaohjelmisto on järjestelmä, jonka avulla yritykset voivat perustaa ja hallita verkkokauppaa. Alustat tarjoavat työkaluja tuotteiden esillepanoon, maksujärjestelmien integrointiin ja asiakastietojen hallintaan. Alustoja on saatavilla sekä pienille yrityksille että suurille verkkokaupoille.
Olin yllättynyt palvelun nopeudesta, koska sain kahdeksan tarjousta alle vuorokaudessa! Tarjoukset olivat laadukkaita ja sopivan hintaisia. Palvelun käyttäminen oli paljon helpompaa, kuin soitella erikseen useisiin mainostoimistoihin ja pyytää jokaisesta tarjousta yksitellen. Suosittelen palvelua lämpimästi muillekin, varsinkin pienyrittäjille!
Verkkokauppa-alustan valinta
Verkkokauppa-alustaa valitessa on tärkeää huomioida yrityksen liiketoiminnan tarpeet ja laajuus. Shopify on suosittu helppokäyttöisyytensä ansiosta, ja se sopii erinomaisesti pienille ja keskisuurille verkkokaupoille. WooCommerce puolestaan tarjoaa laajempia räätälöintimahdollisuuksia ja on suosittu WordPress-käyttäjien keskuudessa. Magento on suunniteltu suurille ja vaativille verkkokaupoille, jotka tarvitsevat monimutkaisempia toimintoja ja suurempaa hallittavuutta.
Lisäksi on tärkeää huomioida alustan tarjoamat integraatiomahdollisuudet ja lisäosat, joiden avulla verkkokauppaa voidaan räätälöidä vastaamaan erityistarpeita, kuten maksujärjestelmien, varastonhallinnan ja asiakasviestinnän osalta.

2010
perustettu
8 000+
Ammattilaisia
10 000+
Projekteja
Verkkokauppa-alustat tarjouspyyntöjä
Tarjouspyynnöistä on poistettu yksilöivät tiedot ja ne ovat esimerkkinä käyttäjien kilpailuttamista projekteista.
”Voin lämpimästi suositella Nerot.fi -sivustoa, sen kautta saa tarjoukset todella vaivattomasti ja vertailu on helppoa. Kannattaa kokeilla tarjouspyyntöä sivuston kautta, itse yllätyin erittäin positiiivisesti konseptin toimivuudesta.”
Verkkokauppa-alustan kustannukset
Verkkokauppa-alustan valinta vaikuttaa suoraan projektin kustannuksiin. Osa alustoista, kuten WooCommerce, on ilmaisia, mutta ne vaativat lisäkustannuksia, kuten hosting-palvelut ja lisäosat. Shopify ja Magento tarjoavat valmiita ratkaisuja kuukausimaksulla, joka voi vaihdella 30–300 euron välillä riippuen verkkokaupan koosta ja käytettävistä ominaisuuksista. On tärkeää miettiä budjetti ja arvioida, mitä ominaisuuksia tarvitaan kasvun tukemiseksi.
Lisäksi on tärkeää huomioida alustan skaalautuvuus sekä ylläpito- ja mukautuskustannukset. WooCommerce on itsessään ilmainen, mutta sen käytöstä voi aiheutua lisäkustannuksia teemoista, lisäosista ja tuesta. Shopify ja Magento tarjoavat helppokäyttöisiä ratkaisuja, mutta niiden kuukausimaksut nousevat kasvun myötä. Huolellinen vertailu auttaa hallitsemaan budjettia. Näin yritys voi optimoida investoinnit ja saavuttaa parhaan tuloksen.
Verkkokauppa-alustat artikkelit

Yrityksen logo ja logosuunnittelun perusperiaatteet
Logoja on joka puolella. Useimmille meistä logon näkeminen tuo välittömästi mieleen tietyn yrityksen tai tuotteen. Logon suunnittelun ostajalle, logo merkitsee…

Yrityksen logon tarkoitus
Logon tärkein tehtävä on auttaa yrityksen asiakkaita muistamaan yritys tai heidän tuote.Hyvä esimerkki tästä ovat kolajuomat. Kaada yhteen lasiin Coca-Colaa,…

Logon suunnittelun tyylit
Logolla on periaatteessa kaksi tarkoitusta. Sen pitää edustaa yrityksesi tuotetta tai palvelua ja liittää siihen haluamasi mielikuva. Toiseksi sen pitää…

Tekoäly logon suunnittelussa: Luovuuden ja tarkoituksen yhdistäminen
Logon suunnittelu on tärkeä osa yrityksen brändin rakentamista ja tunnistettavuutta. Tekoäly tarjoaa uusia mahdollisuuksia logon suunnittelussa yhdistämällä luovuutta ja tarkoituksenmukaisuutta….

Case: Logo personal trainerille
Personal trainer Jani Karppinen etsi yritykselleen logon suunnittelijaa ja päätyi Googlen kautta jättämään tarjouspyynnön Nerot.fi-palveluun. Tarjouspyynnössä Karppinen kuvaili haluavansa yritystoiminnalleen…

Case: Logon suunnittelu uuteen verkkokauppaan
Santtu Hyytinen tarvitsi perustettavalle vaatteiden ja tekstiilien verkkokaupalle logon. Google-haun perusteella Hyytinen löysi Nerot.fi-palvelun ja päätyi jättämään tarjouspyynnön. Tavoitimme Hyytisen logosuunnittelun…