Melko pitkälle tehty sivustodraft, joka vaatii hienosäätöä ja ulkopuolista toiminnallisuuden arviointia: Wordpressille rakennettu sivusto jossa myydään palveluita Woocommercella. Julkinen sivusto on palveluiden selaamista ja lisätietojen pyytämistä varten (YITH Catalog Mode & WP Forms). Jäsensivuille profiilin luomalla (YITH Membership) ja sisäänkirjautuessa saa nähdä sellaiset palvelut joita jäsenet voivat ostaa. Kaikki palveluita / virtuaalisia tuotteita. Jokaisen jäsenen pitäisi myös nähdä lista kaikista ostamistaan palveluista.
Tähän ei ole vielä ratkaisua:
Kun sivuille tulee ulkopuolelta yhteydenottopyyntö, sen sisällön pitäisi mennä automaattisesti vain jäsenille näkyvään listaukseen, ja lähteä bcc-vastaanottajajoukolle tiedonantona sähköpostitse. Kun jäsen klikkaa saamansa sähköpostin linkkiä, hänen pitäisi voida vastata suoraan ko. yhteydenottopyyntöön, mieluiten autofill täyttäisi perusyhteystiedot valmiiksi. Yhteydenottopyynnön tekijälle pitäisi sähköpostitse saapuvien vastausten lisäksi luoda automaattisesti profiili sähköpostiin perustuen ja hänen pitäisi voida loggautua sivuille sisään ja nähdä kaikki saamansa vastaukset myös sivustolla.