Yritysilme
Yritysilme on helppo kilpailuttaa Nerot.fi-palvelussa. Jätä tarjouspyyntö, välitämme sen ilmaiseksi yli 8000 kotimaiselle mainostoimistolle ja freelancerille. Vastaanota tarjouksia ja valitse sopivin.

1. Jätä tarjouspyyntö
Helppokäyttöinen lomake auttaa projektin määrittelyssä.
2. Vastaanota tarjouksia
Palvelun ammattilaiset ottavat yhteyttä ja tekevät tarjouksia.
3. Valitse sopivin tekijä
Tutustu tarjouksiin ja tekijöihin, valitse sopivin ja projekti voi alkaa.
Yritysilmeen merkitys
Yritysilme on brändin visuaalinen identiteetti, joka muodostuu yrityksen logosta, värimaailmasta, typografiasta ja muista graafisista elementeistä. Se antaa yritykselle kasvon, jonka kautta asiakkaat ja yhteistyökumppanit tunnistavat brändin. Kun yritysilmeen suunnittelu on tehty hyvin se viestii yrityksen arvoja ja luo ammattimaisen vaikutelman.
Yritysilmeen tavoitteena on erottaa yritys kilpailijoista ja tehdä siitä tunnistettava kaikissa kohtaamispisteissä, kuten verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja painetuissa materiaaleissa. Yritysilme toimii olennaisena osana brändin pitkäaikaista menestystä ja kasvua.

2010
perustettu
8 000+
Ammattilaisia
10 000+
Projekteja
Yritysilme tarjouspyyntöjä
Tarjouspyynnöistä on poistettu yksilöivät tiedot ja ne ovat esimerkkinä käyttäjien kilpailuttamista projekteista.
”Voin lämpimästi suositella Nerot.fi -sivustoa, sen kautta saa tarjoukset todella vaivattomasti ja vertailu on helppoa. Kannattaa kokeilla tarjouspyyntöä sivuston kautta, itse yllätyin erittäin positiiivisesti konseptin toimivuudesta.”
Yritysilmeen johdonmukaisuus
Johdonmukainen yritysilme on tärkeä, koska se rakentaa asiakkaiden mieliin vahvan ja yhtenäisen mielikuvan yrityksestä. Käyttämällä samoja visuaalisia elementtejä kaikissa kanavissa, yritys varmistaa, että brändi on helposti tunnistettavissa ja pysyy johdonmukaisena eri yhteyksissä. Tämä kasvattaa brändiuskollisuutta ja parantaa asiakaskokemusta.
Yritysilmeen johdonmukaisuus kattaa niin pienet kuin suuret yksityiskohdat. Värien, fonttien ja kuvien tulisi olla yhdenmukaisia jokaisessa viestinnän kanavassa, jotta asiakkaat saavat aina samanlaisen visuaalisen kokemuksen, riippumatta siitä, missä he brändiin törmäävät.
Yritysilmeen päivitys
Vaikka yritysilme luodaan usein pitkäkestoiseksi, se voi kaivata aika ajoin päivitystä, jotta se pysyy ajan tasalla ja kilpailukykyisenä. Yrityksen kasvaessa tai muuttaessa suuntaa yritysilmettä voi olla tarpeen päivittää vastaamaan uusia tavoitteita tai trendejä. Päivitys ei kuitenkaan tarkoita koko ilmeen muuttamista – pienetkin muutokset, kuten väripaletin säätö tai logon modernisointi, voivat tehdä ilmeestä ajankohtaisemman.
Yritysilmeen päivittäminen voi myös auttaa brändiä houkuttelemaan uusia asiakkaita ja pysymään relevanttina nopeasti muuttuvilla markkinoilla. On kuitenkin tärkeää säilyttää yrityksen alkuperäinen tunnistettavuus ja brändi-identiteetti muutosten yhteydessä.