Käyntikortin suunnittelu
Käyntikortin suunnittelu on helppo kilpailuttaa Nerot.fi-palvelussa. Jätä tarjouspyyntö, välitämme sen ilmaiseksi yli 8000 kotimaiselle mainostoimistolle ja freelancerille. Vastaanota tarjouksia ja valitse sopivin.

1. Jätä tarjouspyyntö
Helppokäyttöinen lomake auttaa projektin määrittelyssä.
2. Vastaanota tarjouksia
Palvelun ammattilaiset ottavat yhteyttä ja tekevät tarjouksia.
3. Valitse sopivin tekijä
Tutustu tarjouksiin ja tekijöihin, valitse sopivin ja projekti voi alkaa.
Käyntikortin merkitys
Käyntikortti on tärkeä osa yrityksen brändäystä ja antaa ensivaikutelman asiakkaille tai yhteistyökumppaneille. Se toimii kätevänä tapana jakaa yhteystiedot ja herättää muistijälki yrityksestä tai yksityishenkilöstä. Hyvin suunniteltu käyntikortti on tyylikäs, informatiivinen ja helposti tunnistettava, mikä auttaa erottumaan muista ja tukee ammattimaisuutta.
Käyntikortti toimii myös liiketoiminnan tärkeänä työkaluna verkostoitumistilanteissa. Henkilökohtainen kortin antaminen jättää pysyvän vaikutuksen ja lisää brändin tunnistettavuutta.

2010
perustettu
8 000+
Ammattilaisia
10 000+
Projekteja
Käyntikortin suunnittelu
Käyntikortin suunnittelu alkaa selkeän ja visuaalisesti houkuttelevan rakenteen luomisella. Kortissa tulisi olla kaikki tarvittavat tiedot, kuten nimi, titteli, yrityksen nimi, yhteystiedot ja mahdollisesti logo. Värit, fontit ja grafiikat tulee valita huolellisesti, jotta ne tukevat brändin ilmettä ja tekevät kortista helposti luettavan.
On myös tärkeää, että kortti on selkeä ja helppolukuinen, ilman liiallista informaatiota tai monimutkaista visuaalista ilmettä. Materiaalivalinnat, kuten kortin paksuus ja viimeistely, voivat lisätä sen arvokkuutta ja luoda kestävämmän vaikutelman.
”Voin lämpimästi suositella Nerot.fi -sivustoa, sen kautta saa tarjoukset todella vaivattomasti ja vertailu on helppoa. Kannattaa kokeilla tarjouspyyntöä sivuston kautta, itse yllätyin erittäin positiiivisesti konseptin toimivuudesta.”
Käyntikortin hinta
Käyntikorttien hinta vaihtelee riippuen suunnittelusta, määrästä ja materiaalivalinnoista. Yksinkertaiset käyntikortit voivat maksaa 50–200 euroa, kun taas erikoisemmista materiaaleista, viimeistelyistä tai yksilöllisestä suunnittelusta hinta voi nousta satoihin euroihin. Suurempien erien tilaaminen laskee yleensä yksikköhintaa, ja joillakin painotaloilla on kiinteät hinnat erilaisille valmiille malleille.
Investointi laadukkaisiin käyntikortteihin kannattaa, sillä ne edustavat yritystäsi jokaisessa kohtaamisessa. Korttien tyylikäs ulkonäkö ja korkea laatu viestivät ammattimaisuudesta ja arvostuksesta yksityiskohtiin.
Käyntikortin suunnittelu artikkelit

Yrityksen logo ja logosuunnittelun perusperiaatteet
Logoja on joka puolella. Useimmille meistä logon näkeminen tuo välittömästi mieleen tietyn yrityksen tai tuotteen. Logon suunnittelun ostajalle, logo merkitsee…

Yrityksen logon tarkoitus
Logon tärkein tehtävä on auttaa yrityksen asiakkaita muistamaan yritys tai heidän tuote.Hyvä esimerkki tästä ovat kolajuomat. Kaada yhteen lasiin Coca-Colaa,…

Logon suunnittelun tyylit
Logolla on periaatteessa kaksi tarkoitusta. Sen pitää edustaa yrityksesi tuotetta tai palvelua ja liittää siihen haluamasi mielikuva. Toiseksi sen pitää…

Tekoäly logon suunnittelussa: Luovuuden ja tarkoituksen yhdistäminen
Logon suunnittelu on tärkeä osa yrityksen brändin rakentamista ja tunnistettavuutta. Tekoäly tarjoaa uusia mahdollisuuksia logon suunnittelussa yhdistämällä luovuutta ja tarkoituksenmukaisuutta….

Case: Logo personal trainerille
Personal trainer Jani Karppinen etsi yritykselleen logon suunnittelijaa ja päätyi Googlen kautta jättämään tarjouspyynnön Nerot.fi-palveluun. Tarjouspyynnössä Karppinen kuvaili haluavansa yritystoiminnalleen…

Case: Logon suunnittelu uuteen verkkokauppaan
Santtu Hyytinen tarvitsi perustettavalle vaatteiden ja tekstiilien verkkokaupalle logon. Google-haun perusteella Hyytinen löysi Nerot.fi-palvelun ja päätyi jättämään tarjouspyynnön. Tavoitimme Hyytisen logosuunnittelun…