Printtisuunnittelu
Printtisuunnittelu on helppo kilpailuttaa Nerot.fi-palvelussa. Jätä tarjouspyyntö, välitämme sen ilmaiseksi yli 8000 kotimaiselle mainostoimistolle ja freelancerille. Vastaanota tarjouksia ja valitse sopivin.

1. Jätä tarjouspyyntö
Helppokäyttöinen lomake auttaa projektin määrittelyssä.
2. Vastaanota tarjouksia
Palvelun ammattilaiset ottavat yhteyttä ja tekevät tarjouksia.
3. Valitse sopivin tekijä
Tutustu tarjouksiin ja tekijöihin, valitse sopivin ja projekti voi alkaa.
Printtisuunnittelun merkitys
Printtisuunnittelu on olennainen osa markkinointia, jossa visuaalisuus ja viesti yhdistyvät fyysisissä materiaaleissa, kuten esitteissä, julisteissa, käyntikorteissa ja pakkauksissa. Se luo mahdollisuuden välittää yrityksen brändiä ja viestiä tehokkaasti kävijöille ja asiakkaille. Hyvin suunniteltu printtimateriaali jättää pysyvän vaikutelman ja tekee yrityksen helposti tunnistettavaksi.
Printtisuunnittelun avulla voidaan luoda monenlaisia visuaalisia materiaaleja, kuten juliste, esite, flyeri ja käyntikortti. Jokainen näistä suunnittelumuodoista palvelee eri tarkoituksia: julisteet herättävät huomiota suurissa tiloissa, esitteet tarjoavat yksityiskohtaisempaa tietoa yrityksen palveluista, flyerit toimivat tehokkaina mainosvälineinä massatapahtumissa, ja käyntikortit tekevät ammattimaisen vaikutelman henkilökohtaisissa tapaamisissa. Laadukkaasti toteutettu printtisuunnittelu vahvistaa yrityksen brändiä ja houkuttelee asiakkaita.

2010
perustettu
8 000+
Ammattilaisia
10 000+
Projekteja
Printtisuunnittelu tarjouspyyntöjä
Tarjouspyynnöistä on poistettu yksilöivät tiedot ja ne ovat esimerkkinä käyttäjien kilpailuttamista projekteista.
”Voin lämpimästi suositella Nerot.fi -sivustoa, sen kautta saa tarjoukset todella vaivattomasti ja vertailu on helppoa. Kannattaa kokeilla tarjouspyyntöä sivuston kautta, itse yllätyin erittäin positiiivisesti konseptin toimivuudesta.”
Printtisuunnittelun prosessi
Printtisuunnittelussa prosessi alkaa asiakkaan tarpeiden kartoittamisella ja viestin selkeyttämisellä. Suunnittelijan tehtävänä on yhdistää visuaaliset elementit niin, että ne tukevat yrityksen tavoitteita ja houkuttelevat asiakkaita. Käytettävä materiaali, kuten paperin paksuus ja viimeistelyt, on tärkeä osa prosessia, sillä ne vaikuttavat siihen, millainen tunne ja vaikutelma lopullinen tuote jättää.
Suunnittelijan on myös otettava huomioon tekniset rajoitukset, kuten väriprofiilit ja leikkausvarat, jotta tulostettu lopputulos vastaa suunnitelmaa. Tämän vuoksi tiivis yhteistyö painotalon kanssa on tärkeää, jotta lopputulos on halutun kaltainen ja teknisesti korkealaatuinen.
Printtisuunnittelun hinta
Printtisuunnittelun hinta riippuu useista tekijöistä, kuten materiaalivalinnoista, suunnittelun monimutkaisuudesta ja painomenetelmästä. Yksinkertainen esitesuunnittelu voi maksaa 200–500 euroa, kun taas laajemmat projektit, kuten monisivuiset katalogit tai erikoispainatukset, voivat maksaa tuhansia euroja. Painotyöt ja materiaalit tuovat lisäkustannuksia, ja on tärkeää arvioida, kuinka paljon eri vaihtoehdot vaikuttavat kokonaisbudjettiin.
Printtisuunnittelu artikkelit

Yrityksen logo ja logosuunnittelun perusperiaatteet
Logoja on joka puolella. Useimmille meistä logon näkeminen tuo välittömästi mieleen tietyn yrityksen tai tuotteen. Logon suunnittelun ostajalle, logo merkitsee…

Yrityksen logon tarkoitus
Logon tärkein tehtävä on auttaa yrityksen asiakkaita muistamaan yritys tai heidän tuote.Hyvä esimerkki tästä ovat kolajuomat. Kaada yhteen lasiin Coca-Colaa,…

Logon suunnittelun tyylit
Logolla on periaatteessa kaksi tarkoitusta. Sen pitää edustaa yrityksesi tuotetta tai palvelua ja liittää siihen haluamasi mielikuva. Toiseksi sen pitää…

Tekoäly logon suunnittelussa: Luovuuden ja tarkoituksen yhdistäminen
Logon suunnittelu on tärkeä osa yrityksen brändin rakentamista ja tunnistettavuutta. Tekoäly tarjoaa uusia mahdollisuuksia logon suunnittelussa yhdistämällä luovuutta ja tarkoituksenmukaisuutta….

Case: Logo personal trainerille
Personal trainer Jani Karppinen etsi yritykselleen logon suunnittelijaa ja päätyi Googlen kautta jättämään tarjouspyynnön Nerot.fi-palveluun. Tarjouspyynnössä Karppinen kuvaili haluavansa yritystoiminnalleen…

Case: Logon suunnittelu uuteen verkkokauppaan
Santtu Hyytinen tarvitsi perustettavalle vaatteiden ja tekstiilien verkkokaupalle logon. Google-haun perusteella Hyytinen löysi Nerot.fi-palvelun ja päätyi jättämään tarjouspyynnön. Tavoitimme Hyytisen logosuunnittelun…